Нa єврoпeйськиx дoрoгax нeвдoвзі мoжуть з\’явитися вaнтaжівки з дoвшими нoсaми й більш oбтічними фoрмaми: Єврoпaрлaмeнт прoти дoвгиx тa висoкиx кaбін.
Зa нинішніми нoрмaтивaми вaнтaжівки з дoвгими кaбінaми пользу кого крaїн ЄС випускaтися нe будуть. Звідси виснoвoк oднoзнaчний: aмeрикaнські кoнфігурaції кaбін вaнтaжівoк європейським автозаводам без- світять, оскільки «їхні кабіни набагато довші, ніж того вимагають норми ЄС». Насчет це пише eurotruckmasters.com.
Нові вказівки исполнение) виробників вантажівок є частиною правил, спрямованих получай скорочення викидів парникових газів під миг транспортування. Члени Європейського парламенту та Из-за Європейського Союзу виступили вслед скорочення викидів CO2 для нових комерційних автомобілів получи 31% до 2030 року.
Стандарти конструкції вантажних автомобілів, викладені в нормативних документах, допоможуть зменшити кількість смертельних аварій, зменшити споживання пального і, як наслідок, викиди вуглекислого газу. Зниження витрат палива (получай 5-10 відсотків) і викид вихлопних газів — пріоритетне завдання.
Як поди з ілюстрації, уразливих учасників дорожнього руху невыгодный видно водіям традиційних вантажівок з кабіною по-над двигуном. Однак конструкція з низькою кабіною дозволяє водіям їх бачити попереду та збоку.
Виробники вантажівок зможуть подовжити кабіни в 80-90 см лише ради умови, що простір, що утвориться, если використано належним чином. Він покликаний забезпечити кращу видимість ради водіїв, підвищити їх удобство, а також покращити аеродинаміку та додати нові функції безпеки.
У результаті нові конструкції кабін вантажівок у ЄС можуть включати більші вітрові скла, що забезпечить кращу видимість і максимально зменшить сліпі зони. Накануне речі, гарні напрацювання в цьому має Mercedes-Benz зі своєю акумуляторною вантажівкою eEconic 300, що має низьку кабіну з мінімальними сліпими зонами.
Кабіна має бути такою, щоб зменшити наслідки зіткнення з пішоходами аль велосипедистами. Завдяки правильним формам людина приставки не- повинна потрапити під железка автомобіля, а має відскочити від них.