Електричні аналоги Mazda 6 і CX-5 дебютували в Пекіні

Нa aвтoсaлoні в Пeкіні прeзeнтувaли нoві Mazda EZ-6 тa Arata. Нeдoрoгі eлeктричні сeдaн і крoсoвeр вирoблятимуть у Китaї. Їx пoдрoбиці рoзкрили нa oфіційнoму сaйті япoнськoгo aвтoвирoбникa.

Зaдньoпривідний сeдaн EZ-6 стaнe нaступникoм Mazda 6. Він невыгодный є повністю новою розробкою, адже в його основі лежить китайський Changan Deepal SL03. Саме бери підприємстві Changan і випускатимуть автомобіль з кінця 2024 року.

Нова Mazda EZ-6 вирізняється клиноподібним силуетом із довгим капотом та припіднятою задньою частиною. Спереду електрокар нагадує бензинові Mazda — пластикова эп імітує радіаторну решітку.

Розміри Mazda EZ-6 2025:

  • довжина — 4921 мм;
  • масштаб. Ant. длина — 1890 мм;
  • висота — 1485 мм.

У салоні Mazda EZ-6 встановили віртуальний щиток приладів та славный 14,6-дюймовий тачскрін. Передні сидіння розділені високою консоллю.

Основні характеристики Mazda EZ-6 поки без- повідомляють, відомо лише, що познания ходу електрокара складе 600 км в стандартній версії та 1000 км — із бензиновим авто-генератором.

Споріднений Changan Deepal SL03 пропонують у задньопривідних версіях потужністю 218 та 258 к.с. із батареями получи и распишись 58,9 і 66,8 кВт.время.

Кросовер Mazda Arata поки є концепт-каром і стане електричною альтернативою моделі СХ-5. Він вирізняється стрімким дизайном із високою віконною лінією та короткими звисами кузова.

Виробництво моделі почнеться в 2025 році й накануне того часу оприлюднять більше інформації относительно неї. Вона повинна отримати ті ж силові установки, що й Mazda EZ-6.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.