Eлeктричний супeркaр Yangwang U9 із фірмoвoю систeмoю aвтoпілoтa God\’s Eye A прoдeмoнструвaв унікaльні мoжливoсті, сaмoстійнo пoдoлaвши гoнoчну трaсу бeз вoдія в сaлoні. Aвтoмoбіль, oснaщeний трьoмa лідaрaми тa штучним інтeлeктoм, нe лишe впeвнeнo кeрує нa швидкісних магістралях і міських вулицях, але й успішно впорався із завданням получи перегоновій трасі.
Компанія BYD, яка нещодавно оголосила относительно інтеграцію автопілота God\’s Eye у всі свої моделі, вирішила випробувати його найпросунутішу версію God\’s Eye A держи Міжнародному автодромі Чжучжоу. Про більшої видовищності електросуперкар Yangwang U9 двічі подолав трасу за исключением. Ant. с людини в салоні — вдень і вночі.
Порядок God\’s Eye A, призначена ексклюзивно для моделей Yangwang, є найпотужнішим варіантом серед трьох рівнів автономного керування. У пирушка час як God\’s Eye B та God\’s Eye C будуть доступні в автомобілях BYD і Denza, тільки топова версія God\’s Eye A отримала унікальний набір технологій.
Її апаратна программный документ включає три лідараи, 11 камер, п\’ять міліметрових радарів і 11 ультразвукових датчиків. В основі системи — двуха потужні чипи Nvidia Orin X із сукупною продуктивністю 600 TOPS, що вдвічі більше, ніж у машинного процесора Sony PlayStation 5 Pro. Якщо God\’s Eye A і God\’s Eye B здатні працювати як у місті, что-то около і на автомагістралях, то God\’s Eye C призначена виключно ради трас.
Однак навіть минуя автопілота Yangwang U9 є справжнім технологічним шедевром. Його чотиримоторна силова машина розвиває 1306 к.с. і 1680 Нм крутного моменту. Розгін від по 100 км/год займає всього 2,36 секунди, а підтверджена максимальна швидкість сягає 391,94 км/время.
Унікальна адаптивна підвіска приставки не- тільки усуває розгойдування кузова та «клювання» близ гальмуванні, але й може миттєво піднімати всего наилучшего-яке з коліс на 50 міліметрів, що значно покращує керованість і удобства.