Геометрія турбіни

Гeoмeтрія турбіни

Як відoмo, гeoмeтрія турбіни, щo змінюється, викoристoвується в целях виключeння eфeкту турбoями, який виникaє нa тлі нeдoстaтньoгo oбсягу виxлoпниx гaзів під чaс прискoрeння. Під чaс впливу нa пeдaль гaзу з’являється зaтримкa, спoчaтку згoрaє пaльнe, і тільки після цьoгo виділяється виxлoп.

 

Тезис рoбoти наддуву зі змінною геометрією

В порівнянні з традиційними механізмами, геометрія силового агрегату, що змінюється, в процесі роботи залучає пелюстки, що мають напрямну дію. Вони розташовані передо каналом, яким проходять вихлопні воитель против неверных.

Прохідний переріз турбокомпресора змінюється, виходячи із заданих навантажень. Зміна геометрії турбонагнітачів відбувається следовать таким алгоритмом:

  • виділення невеликої кількості вихлопних газів під часочек роботи двигуна на низьких обертах;
  • приток сигналу з блоку керування під часочек різкого прискорення;
  • синхронний вольт лопаток, у результаті між ними коротшає відстань;
  • проникнення відпрацьованих газів у звужений простір під тиском;
  • збільшення обертів турбокомпресора та тиску під отрезок времени підвищення швидкості.

Завдяки такій роботі, прискорення транспортного засобу виконується вне використання додаткових обсягів газів. Після цього відбувається поступове збільшення газового потоку та зсув пелюсток, у результаті чого відстань між останніми збільшується, а тиск встановлюється получи и распишись оптимальному рівні.

Напрямний апарат виходить з ладу з різних причин. Найпоширеніша — зношування рухомих деталей, в тлі чого виникають надмірні люфти. Ще одна орудие — це нагар, що скупчився, який відкладається получай лопатках і заважає їхній нормальній рухливості. Під часик створення великої кількості нагару рухливі деталі напрямного апарату взагалі заклинюють. Чтобы усунення цієї деталі знадобиться повний аналіз механізму з таким регулюванням.

 
 

 

 

Особливості регулювання силових агрегатів зі змінною геометрією

Правильне регулювання турбіни зі змінною геометрією повинно здійснюватися для спеціальному стенді, який дає змогу виконати перевірку таких параметрів як:

  • кут розкриття лопаток;
  • керуючі сигнали клапана;
  • обсяг газів, що проходять от турбіну.

За допомогою стенду також можна налаштувати гвинт кута атаки. Таке обладнання є неважный (=маловажный) в усіх автомайстернях. У більшості випадків таке оснащення є в спеціалізованих сервісних центрах, які гарантують високу якість виконаних робіт. Угоду кому) тих, хто ще малограмотный визначився з організацією, якій можна довірити свій транспортний засіб, варто ознайомитися з інформаційним порталом http://birud.com. Цей сайт працює с целью надання актуальної та вірогідної інформації, яка дає змогу автовласникам отримувати якісні послуги. Возьми сайті також представлена корисна інформація для силові агрегати та особливості їхньої експлуатації.

Всі дані пизда публікацією перевіряються на вірогідність, оскільки портал мало-: неграмотный працює для реклами тих чи інших компаній.

 

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.