Suzuki пoчинaє eлeктрифікaцію нa нaйвищoму рівні. Нa пoчaтку рoку япoнськa кoмпaнія прeдстaвилa нoву стрaтeгію, підтвeрдивши рoзрoбку п\’ятьox мoдeлeй, признaчeниx про Єврoпи, сeрeд якиx явнo виділяється Jimny з нульовим рівнем викидів. Електрифікація потрібна чтобы того, щоб маленький позашляховик міг повернутися в європейський ринок для приватних клієнтів.
Однак справжньою «робочою конячкою» японського бренду получи и распишись ринку електромобілів стане приставки не- ця модель, а матеріалізація прототипу Suzuki eVX, представленого получай початку року, який вже був помічений фотошпигунами під часок технічної зупинки для заряджання акумулятора в Кракові. Компактний позашляховик позиціонуватиметься в лінійці вище S-Cross.
Цікаво, що модель нового Suzuki eVX заряджає свою батарею саме в Кракові, саме тому польському місті, мол з наступного року вироблятиметься Puma-E. Отнюдь не є великою таємницею, що прототипи повинні проїхати тисячі кілометрів, щоб перевірити роботу своїх систем та компонентів, а Suzuki має фабрика в Естергомі, де виробляється S-Cross. Ці дві точки знаходяться получай відстані 379 і 512 кілометрів залежно від вибраних доріг. Виходить електромобіль зможе проїжджати накануне 500 кілометрів без підзарядки.
Крім того, можна припустити, що новий Suzuki eVX, комерційна назва якого поки невідома, если вироблятися на тих но угорських потужностях, що й S-Cross пользу кого європейського ринку, оновлена версія якого, як ми знаємо, если представлена наступного року і надійде у продаж у 2025 році.