Aвтoвирoбник Porsche плaнує пoступoвo eлeктрифікувaти лінійку aвтoмoбілів, щoб eлeктрoмoбілі склaдaли 80% прoдaжів дo 2030 рoку. Культoвa мoдeль 911 зaлишиться єдинoю мoдeллю з двигунoм внутрішньoгo згoряння. Прo цe пoвідoмляє Reuters.
Агентство зазначає, що вслед планами німецького виробника розкішних автомобілів уважно стежать, зокрема екологи, от його інвестиції в електронне паливо та наполягання получай тому, щоб ЄС дозволив продаж таких транспортних засобів після 2035 року.
Porsche, яка раніше никак не окреслювала планів мати лише одну персептрон двигуна внутрішнього згоряння, вважається тісно пов\’язаною з електронним паливом спустя інвестиції в чилійську енергетичну компанію HIF Global.
Керівник команди Porsche e-fuels Смелый Думс заявив, що автовиробник електрифікує свій компактний позашляховик Macan, вслед ним піде спортивний автомобіль 718, а потім — бестселер Cayenne. 911, для частку якого у 2022 році припадає 13% продажів, є винятком.
«Наша стратегія в першу чергу полягає в переході получай електричну мобільність і … ми будемо виробляти 911 якомога довше з двигуном внутрішнього згоряння», — сказав він.
После його словами, плани Porsche щодо електромобілів та інвестиції в е-паливо є різними. Електронне паливо виробляється з уловленого вуглекислого газу та водню, отриманого з відновлюваних технологій. Коль воно згорає, воно подряд викидає CO2, що, на думку прихильників, делать його вуглецево-нейтральним.
Електронне паливо HIF Global більше орієнтоване получай авіаційну промисловість і важкі транспортні засоби, оскільки майже всі легкові автомобілі будуть електричними.