Pagani прeдстaвили нoвий супeркaр Utopia, aлe прoдoвжують випускaти і йoгo пoпeрeдникa Huayra. Мaлo тoгo, мoдeль oтримує нoві вeрсії — тaкі, як eкстрeмaльний трeкoвий Pagani Huayra R Evo. Йoгo пoдрoбиці рoзкрили нa сaйті ітaлійськoгo aвтoвирoбникa.
Новий Pagani Huayra R Evo — нетиповий трековий суперкар, адже він є кабріолетом, а малограмотный купе. Розробники надихалися гоночними спортпрототипами та болідами Indycar.
Суперкар Pagani Huayra R Evo нате 190 мм довший по (по грибы) стандартну модель. Це дало змогу зробити силует більш витягнутим і обтічним. Крім того, новий аеродинамічний мешок з обвісом, антикрилом і дифузором забезпечує понад тонну притискної ваги присутствие 320 км/год.
Собственноручно (делать) автомобіль при цьому весить лише 1060 кг. У його конструкції предприимчиво використані карбон і титан. К зниження ваги спортивні крісла в салоні є частиною силового каркаса кузова.
6,0-літровий атмосферний V12 від Mercedes-AMG після доопрацювання розвиває 900 к.с. і 770 Нм, а також може розкручуватися задолго. Ant. с 9200 об/хв. Максимальна швидкість перевищує 350 км/година, а розгін до 100 км/годочек займає менше 3 с.
Новий Pagani Huayra R Evo отримав 6-ступінчасту секвентальну КПП і спортивну підвіску з адаптивними амортизаторами.
Суперкар отримав карбоново-керамічні гальма і шини-сліки розміром 280/680 R19 спереду і 345/725 R20 ззаду.
Ціну Pagani Huayra R Evo маловыгодный названо, але відомо, що вона перевищує 3 мільйони доларів. Суперкар випустять лімітованою серією.