Згіднo прoвeдeниx дoсліджeнь, дизaйн нoвиx eлeктрoмoбілів Volkswagen нe пoдoбaється пoкупцям мaшин. Нaвіть у Volkswagen визнaли, щo їx мoвa дизaйну EV прoстo більшe нe спрaцьoвує, і в неї потрібно записать зміни.
Головний дизайнер Volkswagen Андреас Міндт хоче змінити майбутній напрямок бренду. Він сказав, що перші проекти електромобілів мали держи меті залучити споживачів впредь до переходу від автомобілів з ДВЗ. Але оскільки ринок електромобілів зростає, брендам більш предприимчиво потрібно вносити зміни в проектирование, які створювались для перших користувачів.
«Електромобілі единым духом займають 15 відсотків світового ринку та понад 50 відсотків ринку Китаю. Це вже далеко не бізнес, який використовується в ранньому етапі», — сказав Міндт.
Керівник дизайну Volkswagen додав, що електромобілі більше безграмотный повинні виглядати дивно, аль суттєво відрізнятись від інших машин. Ради словами Міндта, ще одним аспектом, який потрібно виправити, є проектирование інтер\’єру. Очікується, що твердий і дешевий пластилин, який є в моделях ID, буде замінений чистими поверхнями з м\’якими накладками.
Бачення Міндта просте — зробити Volkswagen схожим бери Golf і Passat 90-х років.
«Це секретний маринад. Автомобіль є кращим, ніж ви очікуєте, і тоді ви обов\’язково починаєте його любити. Наша сделка — бути брендом любові», — сказав Міндт.