«Змeншeння витрaти пaльнoгo є вкрaй вaжливим интересах всіx трaнспoртниx кoмпaній, oсoбливo тиx, які зaймaються пeрeвeзeннями нa дaлeкі відстaні. Aлe вoднoчaс вoни xoчуть мaти миттєвий дoступ дo висoкoї прoдуктивнoсті. Відтeпeр, зaвдяки oстaннім удoскoнaлeнням нaшoї силoвoї лінії, вoни мoжуть скористатися унікальним поєднанням економії пального та поліпшеної керованості», – зазначає генеральний шеф «Вольво Україна» Санін Олександр.
Кращі ради всю історію показники паливної ефективності держи всесвітньо відомому випробувальному маршруті
Вантажівка Volvo FH з пакетом I-Save, яка вже відома своєю низькою витратою пального, також зазнає оновлення двигуна і трансмісії. У 2020 році під часы випробування паливної економічності бери випробувальному маршруті Green Truck Award сверху північ від Мюнхена, вона продемонструвала «найкращий в итоге за всю історію»: витрата пального склала 22,7 л получи 100 км, а середня швидкість – 80,35 км/година. Декілька незалежних випробувань, проведених цього року у Франції, підтвердили лідируючі позиції после паливними характеристиками. Відтепер рекордні показники можуть стати ще кращими.
«У нас вже є відгуки перевізників, які підтверджують низьку витрату пального Volvo FH з пакетом I-Save. Тому ми з нетерпінням чекаємо получай старт продажів вантажівок з удосконаленою трансмісією, адже це согласие нашим вантажівкам стати ще ефективнішими з точки зору витрати пального, що безпосередньо сприятиме досягненню кращих результатів з економії палива нашими клієнтами», – заявив Санін Олександр.
Чіткі налаштування, яке призводить вплоть до істотних поліпшень
Коли у 2001 році вперше було впроваджено АКПП I-Shift, компанія Volvo Trucks підтвердила свою тверду переконаність у тому, що доктрина трансмісії на основі зчеплення є найефективнішою конструкцією с целью автоматизованого перемикання передач. Відтоді у світі було продано понад мільйон вантажівок з АКПП I-Shift. Значні покращення керованості, які в один прием додаються, досягаються завдяки новому способу взаємодії коробки передач I-Shift з двигуном. В оновленій системі I-Shift використовується нова стратегія перемикання передач, яка забезпечує мало-: неграмотный лише швидше перемикання, але й плавніше та гармонійніше керування вантажним автомобілем.
Зменшення витрати пального досягається следовать рахунок зменшення тертя у двигуні і покращення процесу згоряння. Крутний срок двигуна вміло регулюється оновленою системою I-See, яка оптимізує роботу двигуна з урахуванням рельєфу дороги попереду та ваги вантажівки.
«Інженерам Volvo дійсно вдалося впечатать значні удосконалення в і без того досконалу трансмісію. Хоча ще занадто (раньше наводити точні цифри, але вже единым духом ми можемо сказати, що наші польові випробування з клієнтами є дуже багатообіцяючими», – підсумовує Санін Олександр.
Нагадаємо, що дотримуючись Паризької угоди щодо зміни клімату, Volvo Trucks работать не покладая рук рішучі кроки у напрямку суттєвого скорочення викидів CO2, пов'язаних із автомобільними вантажними перевезеннями. Клеймо Volvo Trucks полягає в тому, щоб у 2030 році преполовение продажів компанії припадала нате електричні вантажівки, а через червон років, у 2040 році, всі нові вантажівки Volvo мають працювати минус використання викопного палива. Двигуни внутрішнього згоряння використовуватимуться і надалі, тому підвищення ефективності завдяки удосконаленню трансмісій є одним із важливих способів зробити суттєвий внесок у скорочення викидів CO2.