У жoвтні oбсяги пoстaчaнь дизeльнoгo пaльнoгo в Укрaїну стaнoвили 569,9 тис. тoнн, щo нa 22% більшe, ніж у вeрeсні, й нa 27% більшe пoрівнянo з aнaлoгічним пeріoдoм 2022 рoку. Прo цe свідчaть http://rap4me.ru/zakaz-ekskursij-v-phukete itservice.zp.ua
дaні Кoнсaлтингoвoї групи «A-95».
Дoвгoтривaлі чeрги нa кoрдoні нeгaтивнo вплинули нa пoстaчaння дизeлю aвтoмoбільним трaнспoртoм. Тaк, у жoвтні oбсяги імпoрту бeнзoвoзaми скoрoтились нa 12%, дo 176,8 тис. тoнн. Aлe кoмпaніям чaсткoвo вдaлoся пeрeoрієнтувaтись нa зaлізничні й мoрські пoстaчaння, щo дaлo змoгу збільшити жoвтнeві oбсяги імпoрту.
У середині жовтня було впроваджено зміни давно Митного кодексу, згідно з якими імпортер повинен надавати программа документів на весь ланцюжок транспортування палива від виробника предварительно українського кордону. Це деякий минута тримало ринок у напрузі. Але, зі слів імпортерів, їм і постачальникам удалося адаптуватись прежде нових умов розмитнення.
У жовтні Польща й Румунія залишалися основними напрямками постачання дизельного пального в Україну.
У жовтні обсяги імпортного пального з Польщі майже без- змінилися порівняно з вереснем і становили 121,5 тис. тонн. Постачання ресурсу автомобільним транспортом зменшилися для 17%, до 32,2 тис. тонн, тоді як залізничним — збільшилися держи 7%, до 89,3 тис. тонн. Минулого місяця скоротились відвантаження пального з Unimot для 16%, до 7,4 тис. тонн. Фирма Orlen збільшив відвантаження получи 20%, до 17 тис. тонн, вслед за рахунок залізничного транспорту.
Минулого місяця значно зросли обсяги імпорту дизелю з Румунії, задолго. Ant. с 153 тис. тонн (+73%). Зростання постачань з румунських базисів було зумовлено припиненням митного оформлення вантажів з більшості терміналів Болгарії й молдавських Джурджулештів. Крім того, деякі імпортери обрали південний напрямок закупівель сверх черги на польському кордоні. У жовтні з Румунії обсяги відвантажень залізничним і морським транспортом подвоїлися. Основним базисом постачань була Констанца, получи яку припало 41% усього імпорту з Румунії. Найбільший обсяг ресурсу було відвантажено з Euronova Energies — 76,3 тис. тонн, що получи и распишись 76% більше, ніж у вересні. Крім того, збільшилися держи 75% відправлення від компаній Vitaro Energy й Oscar Downstream, перед 11,9 тис. тонн і 23,4 тис. тонн відповідно.
Или у жовтні постачання ДП з Болгарії зменшилися возьми 32%, до 22,3 тис. тонн. Це стало быть наслідком припинення розмитнення палива, що відвантажувалося з терміналів у Русе, Бялі, Варні, Бургасі. Нагадаємо, це відбулося выше звернення СБУ до Енергомитниці з вимогою інформувати оборона надходження пального з цих напрямків исполнение) додаткової перевірки. Обсяги реалізації дизпального з Bulmarket, який постачає переважно з Русе, і DMV Petrol з Печь скоротилися на 57% і 62% відповідно.
У жовтні боротьба з російським пальним, яке потрапляло сверху українських ринок, не закінчилась. З 2 листопада раньше санкційних болгарських терміналів додався ще й Білозем, з якого вантажить средство Insa Oil.
Минулого місяця 19% імпортного дизелю немного походження ЄС, ще 18% припадало бери ресурс з Індії. Варто зазначити, що у вересні частка індійського ресурсу становила всього 6%. Зростання обсягу цього пального у жовтні обумовлено початком переходу з літнього получай зимове дизпальне. Не втратило своїх позицій паливо походженням з Литви й Словаччини. Частка постачань дизельного пального грецького й турецького походження збільшилася предварительно 11% від жовтневих обсягів (у вересні вона становила 4%). Окрім того, у жовтні для українському ринку з’явився катаклазит виробництва Оману, його частка в структурі імпорту становила 6%.
У листопаді ситуація з чергами получи и распишись кордоні залишається складною. Бери польсько-українському кордоні вона ускладнюється страйками польських автомобілістів. Рух бензовозів после пункти пропуску «Дорогуськ-Ягодин», «Корчова-Краківець» і «Гребенне-Рава-Руська» майже зупинено. Згідно з даними сервісу «єЧерга», тривалість очікування виїзду возьми польских КПП становить 7-11 днів, возьми румунських — 10-12 днів. Тому в листопаді пріоритетними залишатимуться постачання залізничним і морським транспортом.