Компанія Rivian запатентувала назву R1X

Aмeрикaнський вирoбник eлeктрoмoбілів Rivian, який нeщoдaвнo прeдстaвив свoї нoві eлeктричні мoдeлі R2, R3 тa R3X, мoжe гoтувaти нoвинку і ради вжe існуючoї плaтфoрми R1, щo лeжить в oснoві пікaпa R1T тa пoзaшляxoвикa R1S. Кoмпaнія пoдaлa заявку получи реєстрацію торгової марки R1X впредь до Управління з патентів та торгових марок США (USPTO).

Використання приставки X може вказувати в створення продуктивної версії моделей R1T нежто R1S, аналогічно до іншої моделі мол версія R3X є більш спортивним варіантом R3.

Потенційні версії X в целях моделей R1 можуть підтримати інтерес покупців после цих автомобілів по мірі їхнього старіння, а також надати Rivian можливість конкурувати з такими високопродуктивними позашляховиками, як Ford F-150 Raptor та GMC Hummer EV. Можливо, зовнішність пікапа у стилі Raptor вже була розсекречена у патентних заявках компанії получи и распишись систему зберігання у вантажному відсіку, що може стати цікавим доповненням к оновлення R1T на пізніших етапах його життєвого циклу.

Пользу кого того, щоб виділитися, гіпотетична проплазма Rivian R1X, ймовірно, матиме потужність вище, ніж у поточних чотиримоторних силових агрегатів компанії з їх 835 к.с. і 1230 Нм крутного моменту, що дозволяють R1T розганятися від задолго. Ant. с 97 км/год из-за передбачувані 3,0 секунди.

У праздник час як Rivian може зберегти чотиримоторну конфігурацію, можливо, компанія відмовиться від моторів Bosch получи и распишись користь розроблених усередині компанії приводних агрегатів Enduro, які с налету використовуються тільки в моделях з двома моторами.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.