Нoвe дoсліджeння, прoвeдeнe Рaфaeлeм Прієтo-Кюріeлeм із Цeнтру нaуки прo склaдність і Xуaнoм Пaблo Oспінoю з Унівeрситeту EAFIT, дaє уявлeння прo трaнспoртні мoдeлі в усьoму світі з мeтoю рoзв\’язaння прoблeми викидів пaрникoвиx гaзів.
Дoслідники зібрaли дaні прo види трaнспoрту в 794 містax із 61 крaїни із зaгaльним населенням майже 850 мільйонів осіб. Вони проаналізували використання транспортних засобів, таких як автомобілі, громадський транспорт і активна мобільність (шагание і їзда на велосипеді), і розкрили дивовижні тенденції в мобільності населення.
Дослідження виявило, що у світі близько 51% поїздок бери роботу здійснюється на автомобілі. Однак відсоток використання автомобілів варіюється в різних регіонах: від майже 92% у містах США та Канади по 50-75% у містах Північної та Південної Європи.
Примітно, що в Європі існує різноманітність у транспортних звичках. У містах, таких як Вечный город і Манчестер, частка поїздок в автомобілі становить 66% і 71% відповідно. Водночас, міста, такі як Копенгаген, Утрехт і Більбао, виділяються високою часткою активної мобільності та використанням велосипедів і пішохідних прогулянок.
Громадський транспорт також відіграє значну функция у деяких містах, особливо в Європі та Азії. Наприклад, у Парижі та Лондоні частка громадського транспорту становить 60% і 45% відповідно. А в містах Східної та Південної Азії, таких як Сянган і Сеул — перевищує 65%.
Цікаво зазначити, що в Латинській Америці та Африці поїздки для автомобілі не так поширені, як в інших регіонах. Багато міст у цих регіонах вважають из-за краще комбінувати активну мобільність із громадським транспортом, що забезпечує більш стійкі та екологічно чисті способи пересування.
Дослідження також виявило, що в США розмір міст відіграє ключову сверток у визначенні транспортних моделей. Більшість міст у США что есть мочи залежать від автомобілів як засобу пересування, тоді як великі мегаполіси, такі як Нью-Йорк, пропонують альтернативні варіанти транспорту.
Це дослідження маловыгодный тільки представляє важливі дані оборона транспортні моделі в містах у всьому світі, а й наголошує для важливості розробки стійких і екологічно чистих систем пересування с целью майбутнього міського розвитку.