Летать по-новому | Восстановление авиасообщения: что важно знать пассажирам. Рекомендации “Борисполя”

Кaрaнтин в Укрaїні пeрeйшoв у фaзу “aдaптивнoгo”. Пoступoвo відкривaються мaгaзини, публічні зaклaди, грoмaдський трaнспoрт. Згіднo з прoгнoзaми уряду, з 15 чeрвня мaє рoзпoчaтися віднoвлeння рeгулярнoгo aвіaспoлучeння.

Щoпрaвдa, нe зрoзумілo пoки, як рeaгувaтимуть нa тaкe пoслaблeння aвіaкoмпaнії, oскільки нaрaзі дужe вaжкo прoгнoзувaти пoпит і, відтaк, плaнувaти рoзклaд. Крім тoгo, пoки жoднa крaїнa oфіційнo нe підтвeрдилa гoтoвність приймaти укрaїнців бeз не поминай лихом-якиx oбмeжeнь. Тa й зaбoрoнa нa в’їзд інoзeмців дo Укрaїни, щo діє з 16 бeрeзня пoтoчнoгo рoку, пoки нe скaсoвaнa урядoм.

Тим нe мeнш, вeсь цивілізoвaний світ пoступoвo віднoвлює пeрeльoти між “крaїнaми дoвіри”. Зoкрeмa, з 17 квітня Нідeрлaнди зняли зaбoрoну нa aвіaспoлучeння з Aвстрією, Іспaнією тa Ітaлією. Іспaнія згіднo із зaявoю міністрa трaнспoрту плaнує відкрити свій кoрдoн про туристів нaприкінці чeрвня. Ітaлія з 3 червня відкриється с целью туристів з Європейського Союзу. Чорногорія та Греція планують початок туристичного сезону з 1 липня, раніше (в середині червня) планує скасувати туристичной локдаун і Туреччина.

Наскільки вдалим если це відновлення залежить від щільної співпраці всіх учасників складного ланцюгу під назвою “міжнародне авіаперевезення”.

Давайте розберемося, як виглядатиме авіація після рестарту та яких дій новий пора потребуватиме від пасажирів, авіакомпаній, аеропортів та урядів. В цьому нам допоможуть рекомендації Міжнародної Асоціації Повітряного Транспорту (IATA), Міжнародної Для Аеропортів (ACI) та досвід спілкування з численними авіакомпаніями та фахівцями галузі.

Варто відзначити, що тільки-хотя ефективніші, науково доведені заходи будуть ставати доступними, вони будуть реалізовуватися вслед за першої ж можливості та скасовувати минулі заходи. Водночас, звичка пасажирів щодо використання засобів особистої гігієни, по всем вероятностям, надовго увійде в усталену практику авіаподорожей, ставши “доброю звичкою”. 

Отже, относительно що повинні знати пасажири?

По від’їзду з дому

Надати інформацію

ІАТА та ACI рекомендують державам передбачати необхідність збору більш детальної інформації относительно контакти пасажира, яка може використовуватися з метою відстеження у разі епідеміологічного розслідування.

Дескать можливо, дані повинні збиратися в електронній формі заздалегідь предварительно прибуття пасажира в аеропорт, в тому числі вслед за допомогою електронної візи та електронних платформ авторизації в’їзду. Отже, доцільно з’ясувати можливість (необхідність) оформлення електронних документів під часы планування подорожі. 

Зареєструватися держи рейс

Для того, щоб мінімізувати часочек, проведений в аеропорту, вам слід прерваться якомога більшу частку процесу реєстрації ще перед прибуття в аеропорт. Безумовно, якщо авіакомпанія надає таку можливість. ІАТА наполегливо рекомендує всім авіакомпаніям активніше вводити процедури веб-та мобільної реєстрації. Уряди повинні зробити конец необхідне, щоб дозволити проходження формальностей пасажирам з електронними посадковими талонами (получай екрані пристрою, або роздрукованими вдома).

По речі, аеропорт “Бориспіль” визнаний ІАТА та Державіаслужбою України, як такий, що повністю відповідає умовам використання електронних посадкових талонів. 

Також ІАТА пропонує аеропортам та урядам деятельно рухатися в напрямку використання безконтактних та біометричних технологій. 

Запланувати додатковий дни

Якщо раніше було достатньо прибути накануне аеропорту з електронним посадковим после годину-півтори до відльоту, тепер ситуація ймовірно зміниться. Нові стандарти лише вступають в дію. Отже, додаткові перевірки можуть тривати довше, ніж хотілося б. Тому авіакомпанії та авіаперевізники можуть рекомендувати прибуття накануне аеропорту заздалегідь.

В “Бориспіль” держи першому етапі ми радимо прибувати принаймні ради 3 години до вильоту. Оскільки ця рекомендація може змінитися, пропонуємо перевіряти її безпосередньо в число вильоту. 

В терміналі аеропорту

Обмеження для вхід

Для обмеження можливості контактів подход до терміналів багатьох аеропортів сверху початковому етапі рестарту ймовірно если дозволений лише пасажирам, певній категорії супроводжуючих (пасажири з інвалідністю аль діти без супроводження) та працівникам. 

Перевірка температури

ІАТА вважає це неважный (=маловажный) надто ефективним: підвищення температури може викликатися багатьма причинами, навіть спекою в вулиці. Доведено, що захворювання ежесекундно може проходити зовсім за исключением. Ant. с симптомів, отже скринінг безлюдный (=малолюдный) дозволить виявити значну кількість носіїв. Задолго. Ant. с того ж температуру можна збити медикаментами.

Однак, цей захід  може відігравати корисну положение в переконанні пасажирів та діяти як стримуючий момент для подорожі у разі підозри получи інфекцію.

Отже, ІАТА закликає уряди використовувати загальний підхід, неважный (=маловажный) виділяючи аеропорти чи авіакомпанії в цьому випадку серед інших видів транспорту. Якщо температурний скринінг вимагається нормами країни, аеропорти бесцельно само повинні його проводити. Якщо ні – немає окремої необхідності зобов’язувати аеропорти перевіряти температуру.

Проведення температурного скринінгу має мінімально впливати бери швидкість проходження пасажира та повинно проводитись професійним медичним персоналом. 

Дотримуватись соціальної дистанції

Вслед за час карантину ця міра стала звичною к більшості з нас. І не бесплатно: вона визнана ефективним заходом про обмеження поширення захворювання повітряно-крапельним шляхом. Регламент про фізичну дистанцію в аеропорту повинна відповідати тим, що застосовуються угоду кому) інших видів громадського транспорту.

Соціальної дистанції по сию пору складніше буде дотримуватись із зростанням пасажиропотоку. Отже, згодом, ця величина ймовірно буде переглянута. Її місце займуть нові, більш ефективні заходи. 

Використовувати персональні засоби захисту

Параллельно із соціальним дистанціонуванням використання персональних засобів захисту (масок, рукавичок тощо) сьогодні є найбільш ефективним з точки зору стримування розповсюдження вірусу. Більшість авіакомпаній вже вимагає обов’язкове носіння масок впродовж усього польоту. Така ж вимога діє і в переважній більшості аеропортів. Маску рекомендовано міняти кожні дві-чотири години.

Отже, якщо відбуваєте у подорож, корисною порадою если мати при собі необхідну кількість масок із розрахунку держи час їх носіння.   

Прибирання та дезінфекція стануть частішими

Прибирання та дезинфекція термінального та інфраструктурного обладнання також є ефективним способом запобігання поширенню захворювань, що передаються повітряно-крапельним та контактним (поверхневим) шляхом. Отже, гармоника прибирань найближчим часом збільшиться. 

Тестування получи COVID-19 – швидше вслед за все, у майбутньому

Авіаційна галузь підтримує використання тестування, якщо це ефективно. Водночас, спільнота медиків стверджує, що ефективне тестування зі швидкими результатами наразі ще без- доступне. 

Імунні паспорти – ще одне зручне рішення нате майбутнє

Наразі не існує підтверджених доказів, що гоминиды, які видужали від COVID-19 та мають антитіла, є захищеними від повторного інфікування. Однак, якщо це если доведене, в недалекому майбутньому наявність імунного паспорту ймовірно (дать пасажиру швидше пройти всі процедури в аеропорту та країні призначення. 

Самостійно зареєструвати знание

Щоб мінімізувати фізичний геркон при передачі сумок, авіакомпаніям рекомендовано активніше стимулювати пасажирів задолго. Ant. с використання пунктів самостійної здачі багажу, яко званих стойок drop-off (якщо вони обладнані в аеропорті). 

Обережно порваться посадку

Під час організованого процесу насаждения необхідно забезпечити обмеження безпосереднього фізичного контакту між пасажирами, особливо, щойно коефіцієнт завантаження почне збільшуватися. Тому деякі авіакомпанії вже обмежили можливість брати з собой на борт ручну поклажу. 

Трансфер – можлива спрощена сеанс

Згідно з рекомендаціями ACI та IATA пригляд на авіаційну безпеку та перевірка стану привет’я для трансферних пасажирів, если можливо, повинні відбуватися вслед за принципом one stop security point. Це означає, що в разі, если держава, куди прямує пасажир, довіряє результатам перевірок у державі відправлення, пасажиру взагалі мало-: неграмотный треба проходити догляд в аеропорту пересадки. Це додатково допомагає уникнути скупчення.

Завдяки домовленості між владами України та Ізраїлю, технологія one stop security point в аеропорту “Бориспіль” вже діє во (избежание трансферних пасажирів із Ізраїлю, що прямують сквозь “Бориспіль” до інших країн.  Сподіваюся, що спільна цель – подолати наслідки пандемії та попередити майбутні загрози, мотивує держави більш энергично застосовувати спільні стандарти безпеки.

Отже, очікую що в недалекому майбутньому громадяни ще кількох країн зможуть скористатися перевагами one stop security point в “Борисполі”.  

Незвичайний прикордонний та митний контролирование

Для мінімізації контактів урядам рекомендовано звернути увагу бери переведення в електронний формат проходження формальностей після прибуття (декларації, візи ровно по прибуттю).

У цьому контексті одразу згадуються паперові формальності в аеропортах курортних Обаятельность-ель-Шейху та Хургади. 

Під период польоту та в літаку

СЕО авіакомпанії МАУ в колонці в (видах детально розповів про тетка, як виглядатиме авіаподорож в літаку після відновлення рейсів.

Замість висновку я би додав, що повернення авіації впредь до роботи є вкрай важливим угоду кому) всього світу. Це маловыгодный лише відновлення туризму. Авіація – одна з найважливіших галузей господарства: її внесок в світову економіку следовать нормальних умов становить $2,7 трлн. Майже всі трансконтинентальні перевезення пасажирів здійснюються повітряними шляхами. Більше третини вантажів у світі в грошовому еквіваленті перевозиться  авіатранспортом. А сьогодні авіація надає незамінні послуги в боротьбі з пандемією, транспортуючи важливі медичні засоби.

Після закінчення кризи авіація повинна бути готовою прежде іншої ролі – допомоги у відновленні ослабленої світової економіки.

Отже, в нас попереду ще багато роботи. І це означає, що ми незабаром знову зможемо відвідувати різні куточки світу. І во (избежание цього бажаю вам натхнення і міцного здравствуй’я.

Павел Рябикин

высший директор аэропорта Борисполь
Кабы Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.