Toyota поділилася подробицями про відроджену Celica

Відрoджeнa Toyota Celica стaнe чaстинoю нoвoї eри eлeктричниx спoртивниx aвтoмoбілів брeнду. Пeрeтвoрити пoпулярну мoдeль нa eлeктрoмoбіль дoзвoлить нoвa мoдульнa плaтфoрмa, якa зaбeзпeчує «нeбaчeний рaнішe в індустрії» рівeнь гнучкoсті. Пeршим її oтримaє сeдaн Lexus, прeдстaвлeний возьми нещодавньому автосалоні в Токіо концептом LF-ZC. Його серійна версія очікується у 2026 році.

Нова архітектура — це три секції: передня, центральна та задня. Кожен компонента, який входить в апаратне забезпечення автомобіля, особливо електронні осі та теория HVAC, максимально зменшений у розмірах. Передній та задній модулі — дзеркальне відображення Вотан одного. Фактично це одна відлита під тиском алюмінієва притычка, яка замінює 86 сталевих компонентів. У цих модулях розміщені електронні осі та підвіска, які можна зменшувати разве збільшувати в залежності від розміру автомобіля. У центральному модулі знаходиться вбудований акумуляторний общество — нова призматична батарея. Як заявляється, вона може забезпечити удвічі більший угол (непочатый) (добра ходу, ніж нинішній акумуляторний упаковка Toyota bZ4X. При цьому вона значно менша та получи и распишись 20% дешевша.

Новий организация доступний у двох розмірах. Зокрема, у нижчих моделях використовуватимуть пакет шириною всього 100 мм. Три модулі скріплюються між собой болтами та кріпляться предварительно аварійних конструкцій таким чином, щоб мінімізувати витрати для ремонт.

Розміри модулів підбираються в залежності від моделі автомобіля. Саме невелика висота акумулятора означає, що електричні спортивні автомобілі можуть копіювати пропорції бензинових моделей. К таких автомобілів, як низький седан Lexus та спорткар Toyota GR, висота акумулятора має ключове значення.

Розроблена Toyota технологія дозволяє максимально зменшити розміри кожного компонента, мінімізувати кількість електронних осей та систем вентиляції, опалення та кондиціювання. Таким чином, бери одній архітектурі можна будувати автомобілі різних типів.

Апаратне забезпечення платформи інтегрується із операційною системою Toyota Arene. У випадку високопродуктивних автомобілів Arene согласие власникам завантажувати різні пакети продуктивності.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.