Renault Trucks анонсує найважливіші зміни у новому поколінні вантажівок T, T High, c та K 2021 року

  • Сміливіший зoвнішній вигляд

У 2021 рoці Renault Trucks змінить зoвнішній вигляд свoїx вaнтaжниx aвтoмoбілів, віддaвши пeрeвaгу більш сміливішoму стилю, oсoбливo в тoму, щo стoсується фaр, які були змeншeні в рoзмірі, щoб збільшити зaбaрвлeну пoвeрxню нижньoї чaстини кузoвa. Нoвa рeшіткa зaвeршує більш сучaсний і витoнчeний дизaйн Renault Trucks 2021 рoку.

  • Підвищeний кoмфoрт нa бoрту і під чaс вoдіння

Нoвa рeгульoвaнa рульoвa кoлoнкa

Вaнтaжівки oснaщeні нoвoю рeгульoвaнoю рульoвoю кoлoнкoю. Цe дoзвoляє вoдіям вибирaти нaйбільш зручнe пoлoжeння з урaxувaнням їxньoї будoви тілa, вимoг, пoв’язaниx із викoнувaним зaвдaнням, aбo oсoбистиx уподобань.

Колонка регулюється вслед допомогою одного ножного регулятора, щоб встановити як положення, что-то около і нахил керма. Регулювання обома руками нате кермі і миттєве блокування забезпечують точність і безпеку.

Нові модульні сидіння

Оскільки водій вантажівки прочерчивать за кермом у середньому дев’ять годин бери день, сидіння повинні залишатися зручними протягом усього терміну служби автомобіля та підходити кожному водієві.

 

Тому компанія Renault Trucks змінила конструкцію своїх сидінь і відтепер пропонує модульну лінійку для того повної гнучкості з точки зору налаштувань, вибору комбінацій і опцій. Виробник також представив новий канат, розрахований на те, щоб кожен календа витримувати численні підйоми в кабіну та з неї. Як опція пропонується шкіряна версія.

 

Збільшена ємність с целью зберігання

Версія 2021 року Renault Trucks T, T High, C і K також має нові рішення ради зберігання.

Renault Trucks додала тримач чтобы планшетів та смартфонів, розташований у межах доступності угоду кому) водія, забезпечуючи доступ накануне декількох пристроїв одночасно і заряджаючи їх после два роз’єми USB-C. Крім того був доданий новий е для зберігання документів формату A4.

З боку пасажира транспортні засоби мають вдвоём місця для зберігання речей загальною ємністю 7 літрів (включаючи дволітровий холодильний простір).

Оновлена комфортна спальна область

Вантажівка – це отнюдь не лише робочий інструмент водія, це також місце, мол він відпочиває і спить. Тому якість спального місця має вирішальне значення. В (видах зручності водія та збільшення терміну експлуатації обладнання Renault Trucks збільшила товщину матраца спального місця Serenity сверху 13% та подвоїла кількість пружин, забезпечивши оптимальну підтримку завдяки кращому розподілу ваги тіла. В якості опції можна додати наматрасник з піноматеріалу з ефектом пам’яті, який можна мити. Матрац відокремлений від основи, що дозволяє використовувати натяжні простирадла.

 

Чтобы додаткової зручності в спальній зоні також додано плохо роз’єми USB-C, щоб полегшити заряджання електронних пристроїв, тримаючи їх у зручній доступності в целях водія під час відпочинку.

Нарешті, угоду кому) покращення якості звуку в кабіні Renault Trucks об’єдналася з французьким виробником Focal чтобы постачання високотехнологічного обладнання та динаміків.

  • Підвищена безпека с целью водіїв, їх вантажів та учасників дорожнього руху

Високий рівень безпеки угоду кому) водіїв та учасників дорожнього руху також був основним акцентом у розробці модельних рядів Renault Trucks T, T High, C та K.

Нові вантажівки Renault Trucks T, T High і C у стандартній комплектації оснащені світлодіодними фарами. Оскільки світлодіодне світло ближче задолго. Ant. с природного, воно дозволяє водіям краще сприймати контрасти і кольори. Це значно покращує видимість у нічний момент, а отже, і безпеку. Ще однією перевагою світлодіодної технології є її надійність і довговічність. Термін служби світлодіодного джерела до самого 30 разів довший, ніж у звичайної лампочки.

 

Додаткові світлодіодні фари були розміщені й получи и распишись внутрішній стороні дверей в (видах освітлення порогу заради підвищення безпеки водія під период входу та виходу з вантажівки вночі.

Угоду кому) оптимальної безпеки водіїв, їх вантажів та учасників дорожнього руху доступний черта інших опцій, включаючи механічний пристрій захисту від проникнення (захисний дверний стопор), камери та датчики присутності, оглядові двері, що забезпечують чудову видимість пішоходів та велосипедистів.

Нарешті, аварійне застосування стоянкового гальма зменшує ризик несподіваного руху транспортного засобу, коль водій залишає кабіну, автоматично активуючи блокування коліс к зупинки вантажівки.

  • Зниження витрат палива і оптимізація технічного обслуговування

3% економії палива

За-перше, покращена аеродинаміка кабіни навколо передньої решітки радіатора та додані розширювачі колісних арок чтобы поліпшення повітряного потоку.

Вдоль-друге, транспортні засоби оснащені новою технологією исполнение) подальшого зниження витрат палива. Йдеться ради нову версію системи інтелектуального круїз-контролю Optivision та оптимізовану систему круїз-контролю з двома (бери вибір) режимами руху. Eco on (Увімкнення Еко) – це работа за замовчуванням, який оптимізує витрати палива вслед рахунок регулювання прискорення, перемикання передач, круїз-контролю та гальмування, тоді як Eco off (Вимкнення Еко) дозволяє змінювати правила руху. Індикатор надає водіям в режимі реального часу інформацію для їхній стиль водіння; чим більша кількість «листків» індикатора, тим економічніше керування автомобілем. Нова функція Pulse and Glide (Імпульс і ковзання) додатково знижує витрату палива, підтримуючи швидкість вантажівки біля заданого значення круїз-контролю (+/- 2 км/годок).

Нарешті, нові вантажівки Renault Trucks T та T High у стандартній комплектації оснащені шинами класу А, найбільш ефективними держи ринку з точки зору економії палива.

  • Більше послуг на безвідмовної роботи

Раціоналізація візитів прежде майстерень за допомогою послуг дистанційного моніторингу

Фахівці мережі Renault Trucks можуть проводити попередню діагностику, оновлення функціональних можливостей та дистанційний моніторинг транспортних засобів. Це зменшує кількість візитів поперед майстерні та оптимізує графік цих візитів.

 

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.